Weekday-festen!

Som så mange andre var jeg også til fest i Weekday i går, og det var en super sjov aften, med en masse bloggere, og andre fantastiske mennesker! Mit kamera havde bestemt sig for at være lidt shakey tror jeg, det havde i hvert fald slet slet intet med mig at gøre!

Men her er lidt stemningsbilleder fra festen ..

Og det klan faktisk godt være at de ikke virker så moderelaterede de her billeder, men den skønne norske pige lignede rigtigt meget et halvtredser ikon, med hårbånd og det hele, så jeg syntes bare hendes stil var så skøn, udover det, er jeg super misundelig på Trine‘s jakke, som hun har fundet i genbrugen til 230 kroner, og den skriger jo bare Burberry Prorsum AW10 .. OMG Hvor skal jeg låne den!

Here’s some pics from the party last night, there were so many people who really looked good, and i loved all the clothes, especially Trine‘s blue trenchcoat she found in a secondhand shop . i think i am gonna steal it in like, yueah, right now actually!

1 kommentar

Filed under Mikkel

One response to “Weekday-festen!

  1. Kir

    Jeg synes billederne er dejlig inspirerende :)
    ..og jeg giver dig ret i at den jakke er fed, det minder mig om at jeg snart må i den lokale genbruger :)

Skriv et svar

