New Alex!

Fall/Winter Alexander Wang accesories’ne er blevet lagt ud på nettet, og der er en masse fede styles i blandt, dog er jeg stadig helt vild med den lækre Rocco-taske der jo blev it-taske her sidste år . Dog er der nu kommet en ny version i sennepsgul med sølvfarvede nitter, og jeg må ganske enkelt indrømme at jeg står af .. Farven er overhovedet ikke fed, men det kan sagtens være at jeg bare er totalt farveforskrækket?

Hvad syntes i om den? For jeg bryder mig altså ikke om den!

The Fall/Winter collection fra Alexander Wang has now hit the Internet and generally there’s some pretty cool stuff in between, but this Rocco bag, i don’t really like . Maybe i’m kinda affraid of color, og else it’s gonna grow on me, but right now .. it’s a now go!

10 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

10 responses to “New Alex!

  1. jeg synes faktisk farven er ret lækker :) måske er det også bare fordi jeg er i vildt forårshumør og intet kan blive for lyst/kernelæder/beige-farvet ..

  2. Jeg synes den ville være pænere uden nitterne. Nitterne ser rigtig godt ud til den sorte fordi det bliver råt i udtrykket, men denne farve nej.. Men, udover det er farven lækker, rigtig sommer agtigt :)

  3. Marie BM

    Jeg kan både se det smukke og det kiksede i det.
    Jeg ved det ikke :b

  4. Først tænkte jeg ydrk, og håbede seriøst ikke på at du kunne lide den. Men et eller andet sindssygt inden i mig råber denim når jeg ser den. Gad godt se den sammen med et denim on denim outfit. Jeg kan ikke helt gennemskue om det ville fungere..

  5. Sofie

    Jeg synes farven er gyselig! Sorry Alexander Wang:)

  6. Jeg er sikker på, det er fordi du er farveforskrækket! ;) For jeg synes den er virkelig amazing!!

  7. stina

    Hvor har du fundet billederne af fall/winter 2010?-er heller ikke vild med farven…

  8. farven er vel egentlig okay, synes mere den minder mig om kernelæder end sennep… men jeg ville ALDRIG selv have den… det bliver lidt for fesent til mig.
    kan til gengæld godt lide at den har fået sig en lang skulderrem!

    //carla

  9. Jeg synes, den er forfærdelig lækker i farven.

Skriv et svar

