Gemma Slack AW10

Jeg har i et længere stykke tid været forelsket i Gemma Slack‘s tøj, og jeg har fulgt hende nøje, både på nettet og på Twitter, hvor hun f.eks. idag tweetede denne film . Jeg er allerede helt færdig over den . Hold op hvor er den bare fed! Jeg blev næsten rørt til tåre da jeg så den, og det sker, ærligt, ikke særlig tit .

Den er dyster, flabet og alt alt alt for fantastisk!

Gemma Slack is a designer that i’ve followed since the first day i came across her, and i still to this day love everything she does . She tweeted this video earlier today and i like it sdo much . it’s very dark and crazy . And it really touched me . a lot!

2 kommentarer

Filed under Ikke kategoriseret

2 responses to “Gemma Slack AW10

  1. Jeg var solgt fra første sekund! :O

  2. ginajaqueline

    Fra nu af er det her min video.

Skriv et svar

