New Hair!

Jaaah, jeg fik farvet mit hår væk fra det røde igen, i dag . Det var super fedt, ja, men jeg kunne simpelthen ikke have det i længden, da jeg egentligt gerne vil have et lidt mere naturligt udseende, og knaldrødt og naturligt går altså bare ikke hånd i hånd i min verden .. Men det var dog meningen det skulle farves brunt igen, jeg havnede med en sort farver, der dog skulle falme ret meget efter vask, så efter et stykke tid skulle jeg ende op med ønskefarven (YAY!) . Hvad syntes i? Er denne farve bedre end det røde? Eller savner vi alle sammen (me inclusive!!!) min gamle leverpostejs-kedelige-lotte farve?

I aften skal jeg til Weekday-fest og det tror jeg bliver rigtigt hyggeligt . Der skulle i hvert fald komme en hel masse bloggere, og så var planen at jeg skulle følges med Mathias, men ham kan jeg ikke få fat i . Så hvis du læser det her Mathias, så ring lige . Hvaaaaaa?! .. Nå men jeg vil smutte ud og spise nogle toast’s! Man kan jo ikke sidde og kigge ind i skærmen hele dagen . Ses vi forresten til Weekday-festen?

I got my hair dyed again today . The red hair didn’t really grov on me and i kinda like my hair having a more natural feel . What do you guys think about it?

17 kommentarer

Filed under Mikkel

17 responses to “New Hair!

  1. you´re beautiful dirty dirty rich!!

  2. Gitte

    Me like! :)

  3. Uffe

    Mathias er aldrig til at få fat på… suk

    DU ER SÅ FLOT UFFE! Glæder mig til i morgen. Inkl. fjerboa…

  4. I er da en hel masse der skal til den weekday-fest. Glæder mig til at se en masse billeder, fra jer allesammen! :)

  5. Brunetter har det sjovest! Jeg er vild med det mørke hår :)

  6. Den her farve klæder dig rigtig godt! : )

  7. Helene Vang

    Du er fandme smuk Mikkel..
    Både med leverpostej, rødt og helt mørkt hår..

  8. LÆKKER – er hvad du er!

  9. Mor

    Rødt, sørt eller brunt hår så er du så lækker i din personlighed. Jeg syntes faktisk at du kan bære det hele :-)

  10. Du var skide lækker! Hyggeligt at se dig :)!

  11. Maria

    you are hot!

  12. Michelle

    Det klær’ dig, nam du ser godt ud :)
    – Er ny fast læser af din blog

  13. Virkelig flot! Men jeg kunne faktisk bedst lide din egen hårfarve.. Men jeg kan stort set altid bedst lide folks egen hårfarve. Dog har jeg selv farvet det i ca. samme farve som du har nu. Haha :)

  14. Kir

    Jeg kan super godt lide det her hår til dig, jeg synes faktisk det er lidt mere dig end det røde :)

  15. det klæder dig super godt! very grrrr

  16. Josefine

    Synes den er farve klart er den lækreste til dig! Ikke at de andre ikke var flotte, for det var de, men den her topper!

Skriv et svar

