Summer Day!

Well, idag har jeg været ret neglicerende overfor bloggen men det er simpelt og enkelt fordi jeg har hygget mig (og så gik min telefon også ud!) .. Vi har (og med vi mener jeg selvfølgelig hele skolen) nede på noget der hedder “plænen” efter skole og drikke en masser øller for at fejre at nu var foråret for alvor kommet, og det har simpelthen været så hyggeligt . Vi sad bare i rundkredse og snakkede og havde det sjovt, og så fik vi vist også lige en lille tår over tørsten . Jeg er i hvert fald ret snaldret lige nu . Men pyt!

Cille og Jeg

Det var super hyggeligt, og det her et lille stemningsbillede på vej hen til plænen . Vi havde det virkelig super sjovt, og den søde Katrine kom også forbi med Tine . Nu skal der bare slappes af og så skal jeg hygge med Mandslingen når han kommer hjem senere . Det kan kun blive godt! Jeg håber i har nydt forårssolen og haft det sjovt .. Jeg kan i hvert fald mærke det i mine kinder!

Today i went to the park after school and had some beers with the entire school . It’s just something we do when the spring has finally arrived, and this is a picture of me and Cille on the way over there . We had so much fun and god i loved the sun! Hope you enjoyed the day, i sure can feel that i had some sun in my cheeks! Have a great night ..

4 kommentarer

Filed under Mikkel

4 responses to “Summer Day!

  1. Det røde hår klær’ dig altså! :)

  2. hvad ER det dog jeg ligner? :D hahaha

    kys C

  3. Kir

    Ja det har været skønt :)
    Forstår godt du gerne vil være ude i solen, så længe du ikke glemmer os helt :)

  4. sara

    Går I på Ørestad? :-)

Skriv et svar

