Nice Shoulders!

Når solen kommer frem, ryger overtøjet af og jeg fandt en pige ude på terrassen i skolen som havde de fedeste skuldre på sin army skjorte . Nu skal jeg nok være den første til at indrømme at jeg er ved at være lidt træt af markerede skuldrer, men jeg syntes nu alligevel at de her gør det på en ny måde som jeg ikke har set før, og udover det så syntes jeg altså at stjerner er seje!

Props til hende den seje pige! Skjorten er fra Zara, men hun sagde vist noget om at man ikke kunne få den i Danmark . Det er godtnok lidt snyd syntes jeg!

I love that when the sun comes out, the coats come off, and i spotted this girl in school with these pretty cool shoulders on her army shirt .. I knoooow, statement shoulders are pretty over, i think so to, but these are so cool . I mean who doesn’t like stars? I love stars . Maybe it’s the Britney in me talking .. The shirt is from Zara btw!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, trend

2 responses to “Nice Shoulders!

  1. Sofie

    Den kan godt fåes i DK, eller det har den i hvert fald kunnet..
    Jeg har købt min i Århus for en måned eller to siden. :)

  2. Kir

    De er virkelig nice de skuldre, det er da lige før man kan lave dem selv hvis man er lidt vaks med nål og tråd!

Skriv et svar

