Hallo Goodie, Hello Oldie!

Mmmmmhm, jeg nyder virkelig der her solskinsvejr! Og så er det jo bare helt vildt godt at man kan høre noget frisk sommer-musik til .. Jeg har længe været vild med Santogold, og den her er nok min største favorit . Den er jo PERFEKT, og så giver den mig virkelig meget lyst til at ligge mig ned i Kgs Have og drikke asti og hygge . After all, så var det jo faktisk der alt det her startede for snart et år siden .. Gud hvor jeg elsker sol, sommer og hygge . Skal i med?

I really love the sun . It makes me soooo happy! And this song is the epifiny of summer, it seriously makes me wanna lie in the park, listening to music and drinking champagne, while soaking up the sun! I really miss it . Wanna go?

2 kommentarer

Filed under Ikke kategoriseret

2 responses to “Hallo Goodie, Hello Oldie!

  1. Kir

    Vold god sang!
    Ja det er virkelig dejligt at solen endelig bare skinner. Tror hele danmark suger c vitaminer til sig :)

Skriv et svar

