Grey!

YAY! Jeg fik gaver af Mandslingen i går . Frokost og en trøje . I know, lyder måske som the biggest deal ever, men jeg elsker simpelthen at nyde solen sammen med ham, for vi har det altid sjovt! Dog var jeg ret ond, for jeg slæbte ham med i H&M og hev ned fra hylderne med tøj som jeg syntes han skulle prøve, hvilket blev til 23 ting, så vi kunne ikke engang have det hele med ind i prøverummet . Dog kom der en del med hjem, og ikke kun til mig, nej han har også fået en hel masse tøj med hjem, som han nok aldrig havde købt hvis jeg ikke havde været med . Deeeejligt!

H&M Sweatshirt – 179 kr.

Egentligt har denne basis-ting stået på ønskelisten i rigtigt lang tid, og jeg gik sådan set bare og ventede på at den lækre hoodie som Forrest & Bob har lavet i deres herre-kollektion, og jeg har da stadig tænkt mig at jeg skal have den når den engang kommer hjem . Indtil da hygger jeg i den her simple sag fra H&M, som passer perfekt indenunder min læderjakke!

Yesterday the BF gave me a present . Actually two . One of them was lunch, and the other one was this simple hoodie . I have really wanted to buy one for ages, but i never seemed to get aroud it, and now i finally have it . Actually i was waiting for the hoodie from Forrest & Bob to hit the webshop, but now i have this to wait around it . Still want the F&B one though . Love it!

1 kommentar

Filed under Klædeskabet, Mikkel

One response to “Grey!

  1. super godt billede :)

Skriv et svar

