Zara Shoes

En nyhed er det ikke, at Zara har en masse lækre sko til overkommelige priser, og en overraskelse er det heller ikke at de alle er godt inspireret af tidens trends, alligevel er det svært ikke at blir forelsket i de lækre sko .. Mules er noget af det jeg tror bliver rigtigt hot til sommer og derfor er disse helt perfekte, og wedges’ne går man jo ikke galt i byen med . I want shoes . Shoes shoes shoes!

Det øverste par er et par lækre mules i noget velour-agtigt stof til 559 kr og der nederste par er et par lækre skindwedges til 899 kr .

That Zara makes nice shoes isn’t really a surprise, and that they aren’t expensive isn’t really a surprise either .. Either way I find myself lusting for the lovely heels they keep producing and lately it’s been these mules and these wedges that’s been an object of my desire . Especially the mules hold a special place in my heart . The lovely style that’s been revived by the amazing Alexander Wang, simply owns me . I want shoes . Shoes shoes shoes!

9 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

9 responses to “Zara Shoes

  1. *SUK*
    Me want Zara to Aalborg, NOW :-/

    Ville give en lillefinger for de nederste wedges.

    /Linda
    bruunbybruun.blogspot.com

  2. Jeg er helt enig med dig. Zara er god til at lave fede sko til billige penge.
    Jeg har været noget i tvivl med mules trenden, men synes virkelig at Zara klarer det godt!

  3. Uuuuuuh!! I’m in LOVE!
    Nuj, hvor er begge par jo bare super lækre!
    Jeg har selv været meget i tvivl om jeg kunne lide trenden eller ej, men jeg må jo erkende at jeg har forelsket mig lidt.. ;) …meget!

  4. Sofie

    Hey Mikkel..
    Jeg fandt denne Youtuber her for en uges tid siden og jeg tænkte straks på dig.. Ikke at han ligner dig på nogen måde, men han har også “noget” med pigetøj og sko:) I alle hans videoer har han altid de vildeste heels på, så jeg tænkte at jeg lige ville sende linket til dig.. Jeg ved ikke om du har set ham før, men here it goes:
    http://www.youtube.com/user/GregoryGORGEOUS#p/u/14/6TWzq–Dq0g

    //Sofie

  5. Quite liking the mules… but are they secretly clogs?

  6. Linda: Det kan jeg godt forstå Linda, Zara er virkelig en fantastisk forretning!

    Katrine Alberte: Mules er here to stay tror jeg og jeg håber virkelig at man ser flere af dem, for de ser super fede ud på også .

    Charlotte: Haha, you and me both! De ser jo faktisk ret seje ud ikke? I THINK SO!

    Sofie: Hey Sofie! Hahahaha, ja han er godtnok modig ham her, men jeg må lige erkende at det er en tand for meget for mig . Altså jeg kan jo godt lide alt det jeg skriver om, men jeg kan nu endnu bedre lide at have drengetøj på .. Ligeledes går jeg f.eks. heller ikke med make-up medmindre det er over-the-top ala min sorte maske . Han er cool, men alt for meget for mig!

    Lucinda: i think they’re a really good mix of the both . Arenøt they? :P

  7. Sofie

    Ja jeg ved godt at han er “over the top”, men jeg tænkte at du lige skulle se ham:)
    Hans tasker og sko er rimelig fede!

    //Sofie

  8. jeg købte de sorte i lørdags ;-) de er så fantastiske.

  9. de er i ruskind og så er de fantastiske at gå i!!

Skriv et svar

