On my way ..

Så er jeg på vej hen til mit første stylingjob nogle sinde . Alt er pakket og klart og jeg brugte hele aftenen i går på at sætte outfits sammen og lege med tøjet . Det er simpelthen det mest nervepirrende jeg nogle sinde har prøvet, og jeg er virkelig spændt på at se hvordan det kommer til at gå! Kryds fingre for mig .

I am now on my way to my first styling job EVER and I am really excited how it’s gonna turn out . The clothes are all paired up and now I can’t wait seeing it on the model .. Cross your fingers for me, because I am really nervous . More to come later!

3 kommentarer

Filed under Boohyouwhore Mag, Mikkel

3 responses to “On my way ..

  1. Mor

    pøj pøj, glæder mig vildt til at se nogle billeder..

    Elsker bare din Blog, og ja dig ;-)

    Knus Mor.

  2. Uffe

    Uffeeeee, jeg står ved din side hele dagen – og det bliver PISSE godt. Glæd jer!!!

    Its gonna be F-I-E-R-C-E.

    Ses om lidt smukke <3

  3. Uuuh, hvor lyder det spændende.. !
    100 x held og lykke ;) glæder mig til at se resultatet :p

Skriv et svar

