Lidt Backstage Pics!

Som i nok opdagede lidt så har denne dag stået i Photoshootet’s tegn, og jeg syntes da at det var lidt på plads med nogle backstage billeder, så i ligesom kunne få det helt rigtige feel af det, og en lille bitte forsmag på hvordan det hele kommer til at se ud . Jeg er SÅ begejstret over hvordan det hele endte, og jeg syntes simpelthen at vores samspil var RIGTIGT godt . Tusinde tak til allesammen, jeg skal nok name-droppe jer i bladet .

Og som i kan se, så havde vi en fest til selve shootet, hvor der blandt andet blev hygget med dans, sodavand og en masse af Morten’s nødder . Udover det var det jo første gang jeg skulle style, så jeg er utroligt spændt på hvad folk siger til det . Iiiiiiih, det er helt forfærdeligt, men hold op hvor syntes jeg det blev godt, og hold op hvor var det bare en fed oplevelse!

I aften skal jeg ud med Uffe, og have det sjovt . YAY!

As you might now, i styled my first photoshoot today, for my magazine, and this is some backstage-pics from the shoot . we had a lot of fund, and we really did great to, if you ask me . It was the first time for me styling, and i really liked it . I would definately love to do so again!

4 kommentarer

Filed under Boohyouwhore Mag

4 responses to “Lidt Backstage Pics!

  1. ...

    åh Mikkel altså! Du er så fucking sej.
    jeg er faktisk rigtig stolt af at gå på gym med en up-coming-star som dig!

    Kys din hemmelige beundre på oeg :-)

  2. Kir

    Det man kan se af dine styles ser i hvert fald super fede ud! Ih hvor jeg glæder mig til at se resultatet!

  3. … : Jeg ved ikke om jeg skal læse dit indlæg som ironi, men hvisdet ikker er skal du da have mange tak . Om jeg er en up-coming-star tror jeg nu ikke, men jeg hardet da i hvert fald sjovt!
    Hygeligt med en hemmelig beundrer .

    Kir: Er glad for at du glæder dig, og du må meget gerne sprede ordet om bladet ;)

    Love Meagan: Thx! :)

Skriv et svar

