Me for Hedi Slimane & VMan!

For et stykke tid tilbage skrev jeg om at jeg skød et photoshoot med Hedi Slimane for det kendte mandeblad VMan, og jeg fandt i dag ud af, via Style.dk, at serien “Youth In Revolt” er blevet lækket på nættet . det er samtidigt den serie hvor der er et billede af mig i, og det er det der er lige nede under .

Photo by Hedi Slimane

Jeg har også tidligere prøvet at beskrive mit outfit, og jeg må sige at jeg elsker det endnu mere når nu jeg ser det igen . Er især vild med body-chain’en fra Katie Eary . den måtte godt finde hjem i mit skab . VMan-bladet kan købes fra d. 20. April i USA, og sidst i Maj i DK . Men så vidt jeg ved så er det tilgængeligt online på samme udgivelsesdato som i USA, til billigere penge .. Hvad syntes i?

This is the pic i did for the “Youth In Revolt” series shot by Hedi Slimane . It’s a feature that’s gonna be in the April-issue of VMan, and i must admit that i really love the pic!

10 kommentarer

Filed under Mikkel

10 responses to “Me for Hedi Slimane & VMan!

  1. Gitte

    Mega lækkert billede, Mikkel!

  2. Hold da op, usa! Så bliver du known over there ;D høhø.

    Wemaketherules.wordpress.com

  3. Sofie

    Den der bodychain-fidus, er den ikke magen til den Abbey Lee har flashet? Nice Mikkel!

  4. M.

    Lækkert billede. :)

  5. Elsker body-chain’!

  6. Tina

    Hej søde smukke Mikkel
    WAUW, hvor er det nogle flotte billeder af dig, alle sammen… og SUPER fedt banner på fisken :o)
    Ha en dejlig weekend…
    Knus fra Tina, Dixie

  7. Lee

    amazing, congrats!
    I love this shot too.

    Theory of a fashion victim
    xoxo

  8. Cool billede!! Elsker dit hår! :)

  9. Tak allesammen, og du må også have det rigtigt godt søde Tina! :)

Skriv et svar

