the big banner!

Jaaaa, som sagt skød jeg jo det der shoot for Cha Cha Cha og Vidal Sassoon (det der hvor jeg blev farvet rødhåret!) og det skulle bruges til et 100 kvm stort banner der skulle hænge uden på fisketorvet .. Flere læsere gjorde mig så opmærksom på i dag at billedet var kommet ud og hænge og jeg smuttede så ud med Mandslingen for at kigge på det ..

Foto: Thomas Fryd

Jeg må altså indrømme at det var en af de største oplevelser i mit liv, at se mig selv på det her banner . Jeg kan huske da jeg var mindre at jeg altid tænkte på hvor fedt det kunne være at hænge på et af de der store bannere, og nu er det gået i opfyldelse . så smut lige forbi fisketorvet og se hvordan det ser ud!

Well, i did a shoot a while back (where i live-tweeted and all) and this is the result .. A 100 square meter big banner outside a big mall in Copenhagen . I really like the result, and this is probably one of my biggest dreams come true!

25 kommentarer

Filed under Mikkel

25 responses to “the big banner!

  1. Coolness Mikkel-drengen! Loves it!

  2. HAHA hvor er det fedt!

  3. Mor

    Mikkel jeg er så stolt af dig, det min søn der sidder der. Jeg ville ha ønsket din far havde set det :-) jeg er glad for jeg får muligheden. Jeg elsker dig over alt på denne jord.

    Knus mor.

  4. Very cool Mikkel! Jeg må snart forbi og se det live!

  5. Hvor er det altså fedt! (:

  6. kristine

    hvor er jeg bare stolt af dig mikkel.. du ser hamrende flot ud på det billede :)
    Thumps up! alt er bare gået i den rigtige retning siden du er flyttet til sjøpenhavn ;) det er dejligt for dig.. meen vi savner dig herhjemme. håber du har det godt.

    hilsen kristine

  7. Hold op hvor fint! Mange gange tillykke!

  8. Tillykke med det :) Det er rigtig godt gået, synes jeg.

  9. Louise

    Awesome :-)

  10. Marie BM

    Top nice :D

  11. Kir

    Hvor er det fab! Tillykke, du ser skide godt ud :)

  12. Det er virkelig for sejt! Tillykke med det hele, jeg håber vi ser mere af den slags fra dig :)

  13. Emma

    er du gal hvor er det nice. tillykke med det (:

  14. Det er fandeme sejt. Godt gået!

  15. Helene Vang

    Virkelig smukt.
    Fedt.

  16. this is awesome! looking good :)

  17. Fedt Mikkel! :D Tillykke med det..

  18. Det ser lækkert ud! Stort tillykke! :D

    Wemaketherules.wordpress.com

  19. det betyder virkeligt meget for mig at i kan lide det allesammen! :)

  20. Sonia

    Tillykke med det basse, det er så fedt altså!

  21. Coolio er vidst det eneste rigtige at sige.. både til billedet og dit opnået mål.

  22. Hvor er det fedt!! Tillykke med det :)

  23. Anna

    NICE har slet ikke set det, hænger vi der stadig? :D

  24. Anna

    Vil du ikke lægge dem på face? :)

  25. I am sooo glad you all like it so much!

Skriv et svar

