Protezione!

Idag har jeg været en endnu dårligere blogger en jeg regnede med . Men der er mange gode undskyldninger for det . Den første er at min normale computer er gået helt i hundende, og jeg derfor har trukket mig selv tilbage til en gammel netbook, som virker helt fint, men bare ikke har photoshop eller noget andet godt fra havet på . Derfor syntes jeg ikke rigtigt at jeg kan være bekendt at skrive noget fra den, og i må derfor nøjes med lidt hygge herfra, når jeg har mulighed for det .

Vi er så begavede herhjemme lige for tiden at mandslingen har bilen (dvs. at han har lånt sine forældres!) og det betyder også at vi i dag kunne smutte til et lidt mere spændende location for at tage dagens (true true, det var på vej hjem fra Netto, men det funker vel alligevel?) . Det passede samtidigt også meget godt med at mine nye tee fra A Question Of landede i postkassen . Jeg havde nemlig forelsket mig i denne lækre Protezione tee, og var så heldig at Mads og Thomas skænkede den til mig i en lille gave . De er nu søde!

Jakke – H&M, Cardigan – H&M, Tee – A Question Of, Jeans – Cheap Monday

Tee’n er en del af det samarbejde A Question Of har lavet med Kasper Dohlmann og teksten på tee’n betyder “Beskyt Dyrene” hvilket jeg syntes passer meget godt til mine overbevisninger . Jeg elsker læder, pels og whatever, men jeg går nu stadig ind for at dyrene bliver behandlet ordentligt . Og så er det samtidigt et sjovt print, der tager lidt pis på det hele! Thumbs up . Udover det har jeg jo efterhånden et par tee’s fra AQO og jeg er ovenud tilfreds med kvaliteten, så jeg er sikker på at jeg ikke bliver skuffet over denne heller .

Hvis du er forelsket i den kan den købes HER, og nu vil jeg lige se noget Will og Grace med mandslingen inden jeg skal lave mad . Mmmmhm, vi skal have tortillas!!! Hav en god aften .

I loooooove that the sun is shining, and i thought i would share this tee with you . I just got it from A Question Of, and i already have a couple of their tee’s, so i’m really happy about it . The text on it means “Protect the animals” and it really goes along with my believes, ‘cus even thought i like fur and leather i still believe you have to treat the animals right . Mmmmhm, summer is here, and i love it!

3 kommentarer

Filed under Mikkel

3 responses to “Protezione!

  1. Mandslingen

    Jeg er helt vild med det billede, der er forår i luften og et sødt smil på læben. :)

  2. Hvor ser du godt ud Mikkel :D Glæder mig til at se det nye magasin og i særdeleshed den editorial du laver.

    Kram..

  3. Teresa

    Du hænger på Fisketorvet! Og det ser godt ud :)

Skriv et svar

