BIG ASS NEWS!

Jaaaah . Jeg ville i bund og grund gerne have attached et billede til det her post, men sandheden er at jeg ikke kunne finde ud af hvilket et billede der ville være relevant . Jeg har nemlig lidt nyheder til jer . Lidt jeg gerne vil dele nu .. Jeg har nemlig gang i et rigtigt spændende projekt . Et projekt fra mig til jer .

Som i nok kan huske lavede jeg Boohyouwhore Magazine, som jeg delte med jer tidligere på året . Det blev ikke super gennemført, men viste det jeg gerne ville dele med jer .. Hvad jeg godt kunne lide i 2009 . Nu er jeg igang med anden udgave af bladet, til jer . Det kommer ikke til at blive ligesom det første, men det kommer til at indholde en masse spændende ting som fx. sider med tendenser, lækre billeder fra de forskellige SS10-kollektioner, og hvorfor de er relevante, sjove klummer, udgavens stil ikon og andre spændende ting . Udover alt det skriftlige kommer der også lækre billeder .

Jeg har nemlig været så heldig at få lov at samarbejde med nogle spændende mennesker om at lave et editorial til bladet . Jeg har været rundt til forskellige presserum, og jeg har fået lov at låne en masse tøj, som jeg så skal prøve at style til shootet . Det bliver bare rigtigt godt kan jeg godt sige jer . Eller det håber jeg i hvert fald!

Jeg håber i er lige så spændte på mig, for jeg glæder mig til at vise jer det færdige resultat engang i fremtiden!

8 kommentarer

Filed under Boohyouwhore Mag

8 responses to “BIG ASS NEWS!

  1. Ej hvor spændende – tillykke!
    Jeg var vild med første udgave af magasinet og glæder mig rigtig meget til det næste :)

  2. Maiken

    Nice^^ Det glæder jeg mig til. Det lyder til at blive super fedt og gennemført. Held og lykke med processen.

  3. Glæder mig til at se det færdige resultat Mikkel! :)

  4. Hvor lyder det altså spændende! (:

  5. Kir

    Det glæder jeg mig virkelig til! hvornår tror du det er færdigt? :)

  6. spændende! synes det første magasin du lavede var lækkert og en god start.. hvis du har brug for nogle andre øjne på det hele må du endelig sige til – jeg er i gang med en mediegrafikeruddannelse (er færdig til sommer 2010) og er i praktik på en avis, så sådan noget med opsætning osv er noget jeg synes er ret fedt :)
    Bare et tilbud, hvis du ikke allerede har en ‘sparringspartner’ på det plan. Ellers glæder jeg mig til at se dit nye magasin!

  7. Hvor fedt :) Jeg kunne nu godt lide første udgave, selvom det ikke var så langt, så glæder mig til næste.

Skriv et svar

