Nicholas Kirkwood Limited Edish!

Mmmmhm, der er bare ikke noget bedre en Limited Edition, er der vel? Jeg kan i hvert fald godt finde på at købe nogle ting bare fordi det er limited edition . Som fx. Cherry Coke? Der er bare noget lækkert over at vide at det enten er der i kort tid eller at der ikke er så mange der har det, og det kan måske også være en ekstra grund til hvorfor jeg godt kan lide de her MEGET voldsomme sko fra Nicholas Kirkwood .

Limited Python Sandal – ca 6000 kr.

.. Men jeg kan altså også godt lide dem, fordi de lige præcis er Nicholas Kirkwood, og fordi de er slangeskind . Hvert år skaber Luisa Via Roma i samarbejde med en masse top-designere, forskellige limited edition tøj, der kan købes indtil det er udsolgt, og i år har vi været så heldige at de har samarbejdet med Kirkwood om denne fantastiske udgave af hans klassiske design . Jeg er fan!

Every year Luisa via Roma collaborates with different designers to create cool interpretations of old designs and limited edition new designs, and one of these collabs is between Nicholas Kirkwood and them . Kirkwood has designed this hot pink python heel, in which i have fallen in love . I am really a fan!

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

5 responses to “Nicholas Kirkwood Limited Edish!

  1. Hvordan kan du være SÅ ond, at ligge et billede af nogle sko der er SÅ fede (men alt for dyre) ud? (:

  2. De er for lækre de sko!
    Anyway, jeg har tagget dig i en lille blogleg, kære Mikkel. Håber, du vil lege med :)
    Se mere her: http://manjalytz.blogspot.com/2010/04/7-facts.html

    Kram Manja

  3. Kir

    De er godt nok vilde. Elsker det der lidt skulpturelle plateau. De minder mig om nogle jeg engang drømte om – i en rigtig drøm :)

  4. Det er sjovt, for jeg er normalt SLET ikke til lyserødt – men de her er helt geniale. Det må være fordi, det er kvalitet og godt design det handler om.

    http://www.xno3.blogspot.com/

  5. Lee

    His designs are always so dynamic, the platforms are amazing.

    Theory of a fashion victim
    xoxo

Skriv et svar

