Jackson Bags

En lille nyudklækket designer begyndte for et stykke tid tilbage at lave små simple clutches i lækre eksklusive materialer som lammeskind og gedeskind . Nu er de begyndt at blive solgt i forretningen Debut i New York, og designeren Jackson T. Moad er spået det næste store navn . Om ikke andet vil alle i hvert fald have fingrene i den lille lækre clutch, der kommer i to forskellige størrelser, og to forskellige materialer .

Jackson Clutch – 20 x 30 cm – ca. 1200 kr.

Lige siden at Alexander Wang lavede bla. sin lækre Rocco-taske i lammeskind har jeg været solgt til lige præcis det materiale, sammen med slangeskind selvfølgelig . Ja faktisk tror jeg at jeg ville være meget tilfreds hvis min garderobe bare bestod af lammeskind og slangeskind . Jeg er også helt forelsket i Jackson’s clutches og ville ønske jeg kunne flyve til New York, bare for at finde den . Måske den er på Ebay?

Hvis du vil se hvad Jackson eller har lavet, kan du tjekke hans lookbook HER!

Ever since Alexander wang used lamb for example his Rocco-bags, i’ve been in deep love with it! It’s simply so soft an amazing that i seriously can imagine my entire bedroom made out it . And then it looks fierce to, let’s not forget that . Therefore i was thrilled to learn that the designer Jackson T. Moad, had designed a line of clutches now sold in the store Debut in New York . Available online? NO! But, you’re still alowed to drem right? Check out his entire lookbook HERE!

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

5 responses to “Jackson Bags

  1. this is totally Wang’s signature leather, love it so much!!

  2. Cecilia

    sorry, men kan du ikke skrive liiiiidt langsommere, så vi ikke behøver at udrede alle tastefejlene :D

    kyskys

  3. Kelly: You’re soooo right!

    Cecilia: Jooooo det vil jeg i hvert fald . Jeg er igang med at prøve og vende mig til at læse det igennem en ekstra gang inden jeg poster, men nogle gange smutter den jo . de er dog ordnet nu :)

  4. haps. de er lækre!!!

    C

  5. Kir

    Ja de ser super lækre ud! jeg ejede gerne sådan en, hvis jeg ellers var rig :)

Skriv et svar

