A little swallow

.. Well nyheder er det ikke ligefrem, men mindre pæne bliver de jo ikke . Jeg var lidt skeptisk i starten mht. den lyserøde version af disse sko, men jeg er blevet mere og mere vild med ideen . Dog må jeg nok ærligt indrømme at jeg bedst kan lide denne version . De blå og hvide . De er lidt mindre fairytale og tøsede, men stadig søde og smukke .

Nu er de landet på Net-a-Porter, og jeg syntes faktisk ikke at de er så dyre som jeg først havde troet . Faktisk slet ikke .

Miu Miu Swallow Print Pumps – ca 2800 kr

Det er egentligt lidt skørt med mig . I starten ved jeg ikke helt hvad jeg syntes om noget, som så gør at jeg beslutter mig for at jeg ikke kan lide det . Men så går der et par måneder og så forelsker jeg mig i det alligevel .. Smukke er de i hvert fald, og så er de jo helt perfekte, til en varm forårsaften med en flaske vin på terrassen .. Mmhm, sommerdrømme!

These babis aren’t exactly news, but at Net-a-Porter they are, and i think you should go check them out through the link . I love them . I didn’t in the beginning but now i do!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “A little swallow

  1. Jeg ku’ godt ;)

  2. Anna Sparsoe

    Ej, det er så fine og forårsagtige… måske skulle man overveje at spare op?

    Og apropos ingenting, kommer der så snart en konkurrence på bloggen? Dem savner jeg nemlig :)

  3. Ih, de er så fine.
    Den chunky hæl er perfekt.
    Kom til mig svaler. Kom.

Skriv et svar

