Outfit fra i går!

Hov, jeg faldt da også lige over mit outfit fra i går, da jeg var til POP-festen på Presenting.dk! Jeg havde taget helt sort på for en gang skyld, og så havde jeg lavet min make-up maske med glimmer og hele piv-tøjet . Dels fordi vi aftalte at overdressed var the way to go, og dels fordi Uffe havde taget sin boa på .

Uffe og Jeg

Jeg elsker det her billeder, fordi vi poser så voldsomt . Vi var seriøst meget meget smilende . det sagde Trine selv . NÅ!

Just came across this pic of me yesterday, at the POP store opening, on Presenting.dk, and i really love it . I decided to wear all black, and go over the top with a makeup-mask made of MAC Paint Pot and glitter . I so love that we’re posing so much, ‘cus we actually had lots of fun, and weren’t mad at all .

8 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Klædeskabet, Mikkel

8 responses to “Outfit fra i går!

  1. Lee

    Love what the both of you are wearing, you look amazing love the eye makeup, looks very dramatic!

    Theory of a fashion victim
    xoxo

  2. Love you guys!! I er for lækre ;-)

  3. that’s such a cool picture! it must be so exciting to get spotted and get your photo on a website. :)

  4. hvor ser i ‘fierce’ ud! ;)
    – og btw så er jeg vild med den boa !

  5. Du rocker det røde hår i kombi med sort tøj !

  6. both looking awesome :)

  7. Er vild med dit hår – og din make up er jo bare lækker ;)

Skriv et svar

