Our Alexander Wang evening ..

.. var i går . Ja som i der kigger med på twitter, så havde den lækre Maria, som også havde clogs’ne på, det lækre Alexander Wang outfit med college-jakke og lækker fletning, hvilket var meant to be, for i går faldt jeg over den her sang som er blevet min nye yndlingssang OVER NIGHT! Jeg ved ikke hvad der er med den, men jeg elsker den bare, og så er den vildt god når jeg går rundt herhjemme og går catwalk . Den er så også sjovt nok en del af Alexander Wang’s SS10 show-playliste .. Sangen hedder Pon De Floor og er spillet af Major Lazer .

I am SO inlove with this son from the alexander Wang SS10 runwayshow . It’s like soooooo awesome, and we heard it all night las night . Mhmmm, it’s so great for catwalking!

2 kommentarer

Filed under fashion, ugens guf til din ipod

2 responses to “Our Alexander Wang evening ..

  1. Maria

    work it baby!

  2. Noget der er endnu bedre er Dokkedal/Dixens remix af sangen!
    [audio src="http://dokkedaldixen.com/audio/DOKKEDAL-DIXEN_Pon_De_Floor_REMIX.mp3" /]

    lyt, lyt, lyt!

Skriv et svar

