Those McQueen sunglasses i borrowed!

Jaaaah, tidligere på ugen postede jeg jo et billede af de lækre McQueen-solbriller jeg havde lånt hos Spalt PR .. Bare fordi jeg syntes de var så crazy at de var fantastiske . Og på twitter opfordrede Kristian mig til at poste et billede med dem på, og igår tog UFFE så det billede for mig . Så her er de .. McQueen-solbrillerne .. PÅ!

Som i nok kan se er de ret crazy .. Altså jeg har jo tidligere pralet med at jeg kunne bære alle solbriller, men jeg må noooook gøre det til et næsten . Jeg kan NÆSTEN bære alle solbriller ..

Earlier this week i posted these sick McQueen sunglasses i’ve borrowed at Spalt PR, and Kristian tweetet me that he wanted me to post them, while I’m wearing them . so here they are . The sick McQueen-sunglasses on me . Well i’ve bragged about earlier, that i can wear any sunglasses and still look fierce, but i have to make that an almost . I can wear almost any sunglasses and look fierce . ALMOST!

6 kommentarer

Filed under Mikkel

6 responses to “Those McQueen sunglasses i borrowed!

  1. Du kan da sagtens bære dem, selvom jeg må indrømme at jeg får associationer til en husmor i 50’erne.. :)

    – Sidsel

  2. Lee

    glasses look great!

    Theory of a fashion victim
    xoxo

  3. Kir

    Nice, total halvtredser, I like.
    – de er også fede til dit skødeskøse look ;)

  4. Du rocker da de briller for vildt!! Jeg får selv at vide at jeg “har et kanon brilleansigt”, men tror da aldrig at jeg ville kunne bærer DEM der :O

  5. Ih hvor er i altså skønne alle sammen .. Man får jo helt lyst til at beholde dem nu! Mon Spalt ville undrer sig over det? :S

Skriv et svar

