CONSUME.CONSUMED

Jeg er helt levet ind i en drømmeverden lige nu, og det kan  jeg takke den lækre kollektion som Lenny Pier Ramos har lavet for . Den er ren, enkel, smuk, fantastisk, tankevækkende, og helt igennem bjergtagende . Jeg elsker de rene linier, blandet med arkitektoniske detaljer, der skaber et meget roligt, men samtidigt vildt udtryk og så er det jo i bund og grund en kollektion der passer 100% perfekt til hvad jeg godt kan lide .

Den blanding af renhed, og afstandtagen til de menneskelige følelser som Lenny Pier Ramos skaber er virkelig rørende for mig, og den designstuderende fra Antwerp har lige hentet en kæmpe fan i mig . Udover det vil jeg da ikke have noget imod at eje en af de her jakker . Som i nu?

I feel like i am in a different world right now, after seeing the CONSUME.COMSUMED-collection from Lenny Pier RamosThe simplicity mixed with the architectural undertones, is really doone in a way, making this not only revolutionary, but also simply fantastic . I wouldn’t mind having everything from this collection .. Not at all!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

