Wedge-mania ..

Dem der følger mig på twitter ved også at jeg ikke har sovet i nat .. Det er simpelthen fordi jeg ikke kunne .. Der var et lille hændelselsforløb jeg vil gengive for jer, og det er som følger . Først lægger jeg mig på sofaen for at sove, og skal da have lidt fjernsyn til at falde i søvn ovenpå .. Jeg trykker så hen på kanal 4, hvor der er Gossip Girl . Mikkel tænker at han skal se et enkelt afsnit, bliver derefter bidt af den, og skal lige se hvad der sker i det næste afsnit .. Det ene afsnit bider så det andet, og Mikkel falder slet ikke i søvn . Nej i stedet sidder han med colatænder, hævede øjne og en meget dvask krop, intenst stirrende på TV’et, med lidt halvåben mund . Jeps . Det jeg prøver at sige er at jeg er blevet bidt af Gossip Girl . Meget hårdt . HVORFOR?! Nu er jeg så bare trættere end træt og helt igennem ulækker . Jeg ligner en skoletaske i hovedet, er hæs, har lige spist 3 chokoladescones fra DSB-kiosken, fordi det syntes jeg da at jeg fortjente . Og nu sidder jeg i en meget soloplyst stillekupé, uden solbriller, og føler mig som et vampyr der er gået ud i dagslys . MUST HAVE DARKNEZZZZ!

Dette har dog ikke resulteret i noget dårligt for jer, for jeg er af den multitaskende generation, og jeg har derfor gravet disse lækre wedges frem fra Topshop’s gemmer . De er seje, har spænder, og ser helt fantastiske ud i sort . Ja, i nok allerede gættet hvad der kommer til at stå efter billeder ..

Pace Buckle Wedge Brown – ca 1100 kr & Pace Buckle Wedge Black – Ca 110o kr

Jeg vil jo selvfølgelig skrive at jeg er ved at DØ over dem, og at jeg ville ønske for alt i verdenen at jeg kunne eje dem . Det kan jeg dog ikke, men det kan du!

I fell asleep at 6 am this morning . Why? Because of a Gossip Girl Marathon on TV . Jep . I never thought i was gonna say it, but goood i love that show! Luckily i’m a multitasker so i came across these nice babes during my night of no sleep . I really like them . COME TO MAMA!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “Wedge-mania ..

  1. De sorte er så smukke. Hahaaa, du beskrev med meget præcise ord mit første møde med Gossip girl… aww, miss those times. med colatænder og hævede øjne. Men jeg er nu nået til et lidt mere roligt stadie, dog ikke helt roligt!

  2. Lee

    Love the wedges, I prefer the beige ones.

    Theory of a fashion victim
    xoxo

  3. Maiken

    Gossip Girl er fantastisk. Jeg var længe om at fange det, men nu junker jeg det for vildt hver eneste Torsdag. Jeg tvinger endda sommetider min stakkels kæreste til at se med:p Stakkel..

Skriv et svar

