Cerbère

Lige nu sidder jeg og hygger med pigerne i Fie’s lejlighed i Valby . Pigerne er en flok piger der engang boede på Falster, men nu er rykket mere eller mindre til København, og hold op hvor er jeg glad for det . De er nemlig bare SÅ skønne! Jeg savner hele sommeren for to år siden hvor vi bare var sammen hele tiden . Det var skønt .

Alligevel kan jeg jo ikke holde mig væk herindefra . Jeg er jo en blogger, og bloggere skal have sit fix . My fix being at jeg skriver til jer! Jeg har fundet denne skønne halskæde på NJAL .

Cerbère Necklace – ca 1575 kr

Den er bare alt for sej . Og jeg er ikke klar til at give slip på den der lidt trashede rockstil . Fuck liberty-print, fuck blomster, og fuck alt muligt andet romantisk . Jeg vil have læder, korte shorts og masser af attitude!

I am hanging out with some great guys right now, but i can’t help but doing a little blogging . I found this amazing necklace on NJAL and god do i want it bad! I am not ready to give up the trashy rock style, so fuck liberty-prints and fuck romantic summerskirts I WANT LEATHER!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Cerbère

  1. Åh, det er godt nok den smukkeste udgave jeg har set til dato!

Skriv et svar

