Ugens Guf!

Mmmhm, jeg er til påskefrokost, men jeg har simpelthen så mange tømmermænd at jeg begraver mig i min computer (Surprise surprise!) .. Min rygrad er SÅ dårlig . Jeg kan simpelthen ikke tage en enkelt ferieaften uden at jeg skal ud . Helt ææææærligt, hvad sker der Mikkel? Du er jo en stiv abe .. Nu tænker i nok at jeg tendensere til et alkoholmisburg, og det gør jeg måske også, men jeg har simpelthen for travlt med at leve livet til at passe på . Det resulterede så også i at jeg endte på jorden i nat, jeg havde nemlig lånt mandslingens cykel (han er jo ude og rejse, så det kunne vel ikke skade, vel?) og skulle pænt dreje . Af en eller anden grund væltede jeg på cyklen i stedet for og slog mit skinneben, og fik en bule .. Midt på gammeltorv . HELT ÆRLIGT?! HVOR PINLIGT ER DET IKKE LIGE? Jeg kom dog hjem . Med en taxi . Man skal jo ikke tage nogle chancer!

Nå men jeg hører den her sang rigtigt meget for tiden . Den er nemlig rigtigt god . Den blev lidt affødt af at Acie spillede et remix af den . Jeg kan bare MEGET bedre lide originalen!

Mmmmhm, den høre jeg bare her med høretelefoner . Meget asocial Mikkel . MEGET!

I really like this song, it’s simply amazing!

4 kommentarer

Filed under ugens guf til din ipod

4 responses to “Ugens Guf!

  1. It is amazing, she’s won so many awards in Britain already this year. I do hope she doesn’t end up like Little Boots, though, who started out the same in 2009 and now nobody listens to her music…

    xxx
    Duck

  2. In case you didn’t see my reply:
    “The lady in Liberty said they had one more of my scarf and one more of a similar one in blues and silvery whites. Obviously they had hundreds of the skull-print ones.

    xx”

    xx
    Duck

  3. Man må ikke cykle på Gammeltorv. Små synd straffer vor Herre med det samme! ;-)

Skriv et svar

