Our Lord & Saviour Clutch

Jeg har siddet i tog i to timer idag fordi jeg skulle til falster og nesøge min mor . OG det tager altså to timer at komme til falster . Det syntes jeg jo personligt er lang tid, og det er måske også derfor at jeg kun tager derned en gang hver tredie måned (i knooow, det er lidt slapt, men jeg ooooorker bare ikke det tog der!) .. Nå men det er jo der jeg elsker at have en Iphone for så kan man surfe og surfe og surfe lige så meget man vil, når man er på farten og jeg må seriøst indrømme at jeg tror jeg har fået hold i nakken af at sidde og surfe så meget .. Livet som blogger er hårdt! MEGET HÅRDT!

Nå men på min kedelige togtur til halvkedelige falster, faldt jeg over denne meget læklre clutch som er en del af en kollektion der hedder “Our Lords and Saviours” .

Olympus Teneo Clutch – ca 18000 kr

Clutchen tilhører en AW10 og kan derfor af gode grunde ujje jøbes nogle steder endnu, men derfor kan man jo godt savle over den alligevel, for hold op hvor jeg er forelsket i den . Ikke særlig kristen nej, men derfor har men vel lov at tro .. på mode!

I just fell in love . With this clutch from Our Lords and Saviours . Seriously, i don’t know if it’s the puthon or it’s because i suddenly got religious, but sweet mamme maria i love it . Unfortunately it’s a part og the Our Lords and Saviours AW10-collection and therefore not buyable . YET!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Our Lord & Saviour Clutch

  1. hvor er den l æ k k e r! øv. want.

    http://sippli.blogspot.com/

  2. Tjek vores blog. Vi har lavet et indlæg om dig ;)

Skriv et svar

