Tuborg Private Party!

Jaaaah, jeg er sgu lige bagud du, men det er fordi jeg havde lånt et kamera til den kære Tuborg-fest jeg var til for et stykke tid tilbage, men her er alligevel nogle billeder derfra, jeg havde det nemlig rigtigt sjovt og så var der bare en hel masse skønne mennesker, som jeg syntes fortjener en plads herinde . Blandt de mennesker var Uffe (som i nok ikke har gættet hvem er endnu, men prøv dog her!), Pigerne fra WhyNotBlog, en indianer og en pige med en øl på hovedet! .. Her er billederne jeg syntes fangede stemningen bedst!

This is the pics from a party i went to a while back .. I really like them, and i think they describe the feeling of the party really good!

2 kommentarer

Filed under Mikkel

2 responses to “Tuborg Private Party!

  1. Jeg ved hvem hun er, Jeg ved hvem hun er, Jeg ved hvem hun er……

  2. Hihi, nu ikke noget med at sladrer vel? :P

Skriv et svar

