Johannes Faktotum

Så er der lidt mere til drengene og idag er jeg faldet over disse fantastiske sheer-ting fra Johannes Faktotum . En af tingene jeg regner med at rende lidt med til sommer, er meget lette, sheer tees, og jeg kan faktisk rigtigt godt lide denne hoodie . Det er en hoodie, men alligevel ikke en hoodie da den jo prktisk talt ikke er der . Jeg tror det er det der tiltaler mig . At den er der uden at være der .

Netted Tank – ca 1200 kr, Netted Short – ca 1600 kr & Netted Hoodie – ca 2100 kr

Og af fare for, på grund af det her tøj, at blive døbt exhibitionist, må jeg da stærkt indrømme at jeg hverken har kroppen eller selvværet til at bære nogle af disse ting med noget indenunder, men jeg håber da at jeg en eller dag kan det, for hold op hvor er jeg vild med den der “wear your inside’s, outside” som raser hos pigerne lige nu . come to the boys! NOOOW!

I’ve always loved the kinda exhibitionistic clothes you find once in a while, but i’ve never been able to wear a netted tanktop to it’s justice .. Other than that i haven’t really got the body to wear a netted tank either . But i can dream, yes i can, and right now i am dreaming about looking fabulous in one of these hot things from Johannes Faktutom . God i love them!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Johannes Faktotum

Skriv et svar

