Dressed up in black!

Jeg ved det godt! Jeg er en sucky blogger lige for tiden, men det er simpelt og enkelt fordi jeg hygger mig helt vildt . Foråret har i hvert fald allerede bidt sig godt og grundigt fast i mig og jeg prøver at nyde al sol i fulde drag! I dag var jeg f.eks. inde på Strøget (igen igen, why don’t i have a life?) og der svingede jeg lige forbi Monki for at købe en sag jeg fandt et stykke tid tilbage .. Den var der heldigvis stadig og med hjem det kom den . Cardigannen koster 350, og solbrillerne er venligst udlånt af Spalt PR, til et shoot jeg skal style d. 10. .. Jeg har dog tilladt mig at låne dem i dagens anledning . De er fra Carrera ..

I am a bad blogger right now, I know, but spring has really hit me hard, and I am trying to soak up every ounce of sun I can .. I spotted this cardigan a while back, in Monki, and I finally bought it . What do you think? A keeper or returner?

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Klædeskabet, Mikkel, trend

3 responses to “Dressed up in black!

  1. Sofia

    Kan det passe jeg så dig? synes godt nok du var rødhåret..

  2. Mikkel, nu undercover af frygt for at blive spottet på Strøget, ha ha….

    Ej spøg til side, lækre solbriller du har lånt dig :)

  3. Helene Vang

    Fed cardigan!

Skriv et svar

