I like suede!

Lige nu skal jeg faktisk sidde og abrejde seriøst, men det er lidt svært når man fallder over goodies som denne på Net-a-Porter .. Altså jeg er jo en af dem der faldt pladask for Alexa-tasken fra Mulberry, men nu har jeg vist fået mig en ny elskling . det er nemlig denne dejlige ruskindstaske fra Carven! Den måtte gerne hænge på min skulder her i foråret ..

Carven Suede Satchel – ca. 3500 kr.

De lysebrune farver er jo noget der skulle ramme os hårdt her i foråret, og det har åbenbart også sneget sig in på mig . Jeg kan i hvert fald rigtigt godt lide den her lækre taske . COME TO MAMA!

The light brown colors are supposed to hit us hard during spring, and they’ve obviously hit me to . I really like this satchel from Carven in light brown suede . I like suede .. BROWN SUEDE!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

