Trench!

Lige nu render jeg rundt med den søde Uffe og finder tøj til et projekt jeg har gang i . Det betyder at vi skal rundt til en masse PR-Bureauer og låne noget tøj . Hvad jeg er igang med at lave vil jeg afsløre senere i fremtiden, men en ting kan jeg love . DET BLIVER SVEDIGT! Nå men i fredags var jeg jo sammen med den skønne Lotte (som drak mig under bordet) og hun havde denne her super smukke trenchcoat på, sammen med sin skønne Chanel-taske .. Det var bare en super fed kombi, dog fik jeg ikke fanget nogle andre billeder end det her af hende .

Men det sys jeg nu også selv er ret godt snapshottet!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Trench!

  1. Elsker farven på trenchcoaten, hvor er den fra?

    http://sippli.blogspot.com/

Skriv et svar

