Almost crying!!!

Well, her til aften er der sket den største ulykke af alle . Min computer crashede og jeg kan nu ikke komme helt i ordentlig kontakt med den . Hvad der er sket ved jeg ikke, og jeg ved heller ikke lige hvad jeg gør mht indlæg på bloggen . Alt jeg ved er at jeg skal finde en løsning ASAP! Hvem der bare havde pengene til at købe en ny computer?!?!

My computer crashed this evening so now I really don’t know what to do . Post’s on the blog might be a little irregular for some time in the future . Oh how I wish I could just buy a new computer!

Skriv en kommentar

Filed under Mikkel

Skriv et svar

