all i got!

Ja, jeg har faktisk ikke så meget at sige . Jeg ville lave Linkleg indlægget men jeg ooooooorker det bare ikke . Så i stedet kan i få det her billede jeg fik taget noget tid tilbage da jeg var til butiksåbning af North Face-forretningen i KBH . Det var en brand hyggelig aften masser af dans, og hold op hvor jeg bare elsker mit halstørklæde . Det er så dejligt stort!

DIY Scarf .

I haven’t really got much to say today, I am SO TIRED! Well, this is a pic a found from a while back where i wen’t to the opening of a new North Face shop in Copenhagen (I KNOW! North Face? Well there was free beer!) .. I really love this scarf!

Skriv en kommentar

Filed under Mikkel

Skriv et svar

