Et lille billede!

Jeg har simpelthen så mange tømmermænd, både moralske og almindelige . Jeg var til Covers fest på Cinemateket i går, hvilket resulterede i en utrolig stiv aften, hvor der åbenbart ikke var nogle grænser . Aftenen startede med en hyggelig eftermiddag i Nyhavn hvor Lotte og jeg delte 6 øller og en flaske vin . Jeg blev allerede godt stiv der, og da aftenen så skulle gå videre havnede Lotte, jeg og en dejlig brite vi havde samlet op i Nyhavn, på Sams Bar (JAMEN HVORFOR?!?!?!) .. Her sang jeg hele kataloget af Spice Girls sange, og drak nogle øller . Jeg insisterede derefter på at vi tog hjem til mig, hvilket vi gjorde, og drak en masse vin . Allerede her begyndte det at gå galt da jeg, stiv som jeg var, væltede to glas vin i rap . Efter de dejlige væltede vinglas tog vi ind til Cover-festen hvor jeg blev mødt af en stiv Joachim der insisterede på at hælde øl på mig . Derefter kom Uffe med sin kæreste, og vi dansede og dansede og dansede . Uffe og jeg er et sindsygt par i byen tror jeg vist roligt man kan sige . Jeg endte i hvert fald med at slå kolbøtter på gulvet .. Bogstaveligt talt . Og nu bliver aftenen difus, så jeg vil undgå at udtale mig om hvad der ellers skete . Jeg kan i hvert fald bare se at jeg har været på McD!

Nå men det billede jeg vil vise jer er det her jeg har lavet til Bryggen (i Vejle?) .. Det er bare et enkelt katalogbillede, men det var også det jeg tweetede live fra, og derfor sys jeg i skal se resultatet!

Det er den søde Katrine der gjorde mig opmærksom på det, og så scannede hun det endda ind og alt muligt så jeg kan poste det her! Tusinde tak til dig Katrine, det er så rart når læsere hjælper en sådan her! TAK TAK TAK!

I am just describing a very drunk and embarrasing evening i had last night, and then a sweet girl, Katrine, found this picture of me in a magazine and scanned it in for me! Thx to her!

7 kommentarer

Filed under Mikkel

7 responses to “Et lille billede!

  1. Mor

    Fra hvilket blad??

  2. Hvor er det et godt billede (hmm, som altid) (:

  3. Hvor er du bare lækker!!!! …

  4. Et lidt random spørgsmål – hvor høj er du? :-)

  5. Det var skam så lidt, det er trods alt sjovere at scanne et billede ind, end at lave afleveringer og eksamensopgave ;) og jeps, Bryggen er i Vejle :P

Skriv et svar

