My latest Ricky obsession!

Jeg er vild med Rick Owens . Det kommer vi vist ikke udenom. Faktisk er jeg så vild med Rick Owens at jeg er begyndt at kalde ham Ricky . Jep . Min lille Ricky-ven . Og nu er der, endnu engang, kommet nogle nye lækre ting på Net-A-Porter fra Ricky-duden som jeg er HELT forelsket i, nemlig denne sølv-læder blazer og denne lækre læderjakke med skarpe skuldre! Og nej .. Jeg er ikke helt over karpe skuldrer endnu . Lidt, men ikke helt!

Metallic Leather Jacket – ca. 12000 kr & Angular Leather Jacket – ca. 13500 kr

Generelt (og døm mig nu ikke for hårdt) er jeg rigtigt glad for kvindejakker, da jeg, som den splejsede spinkle fyr jeg er, syntes de har en bedre pasform, og bare sidder bedre på mig . Det ikke sagt at jeg render rundt med hænderne flagrende over hovedet i kvindeafdelingen med jakker flyvende efter mig, men jeg ser da engang imellem nogle få jeg godt kan finde på at lege med! Det sagt, må den sorte læderbørge godt forvilde sig ind i mit klædeskab! Som i ASAP ..

I love Rick Owens . So much that i tend to call him Ricky-boy . Therefore I’m also like a kid on a shopping spree, everytime somthing new hits the webshops from him . And that’s what i saw today . NEW RICKY CANDY! I tend to love the fit’s womens jackets have on me, and as you’ve might noticed I am kind of a skinny boy, so i think that’s why .. I wouldn’t mind for any of these to hit my closet . Not at all really!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “My latest Ricky obsession!

  1. Elsker jo den sorte læder jakke mega meget…

  2. Lisbeth

    wauw! Hvis jeg lige havde 13.500kr liggende til bare at fylde, så blev den sorte jakke min med det samme!! Den er jo… FANTASTISK!! o_O
    Jeg er i chok.. Hvorfor har jeg dog brugt alle mine penge? ..

Skriv et svar

