A Little For The Boys!

Såååå kom det endelig . Den dag hvor jeg bestemte mig for at skrive et rigtigt indlæg til jer drenge der følger med derude . Det bunder egentligt lidt i en mail jeg fik for ikke så længe siden om hvorfor jeg ikke skrev om drengemode? Og hvis jeg skal være helt ærlig så skubbede den mig lidt udover kanten . Jeg har nemlig ikke skrevet om herremode nej, og det af meget få grunde . For det første syntes jeg meget hurtigt at herremode kan blive kedeligt, for det andet kan jeg godt syntes at min stil er alt for kedelig til at skulle skrive om det, og for det tredie har jeg bare ikke turet . Det er jo nok ikke nogen hemmelighed at der er flest piger der læser med, og jeg har virkelig været bange for at hvis jeg begyndte at skrive om herremode ville de flygte . Men nu må det bære eller briste, for here goes!

Det jeg vil vise jer derude er disse fantastiske arkitektoniske tøjgenstande fra mærket (der sjovt nok hedder) Architectural Clothes .. Som nogle af jer nok allerede ved så er jeg meget glad for simple farver, og basisting, der blandet sammen så det hele bliver lidt sjovere og jeg tror også det er derfor jeg er så forelsket i disse . De er simpelthen enkle, raffinerede og tilstrækkeligt øjengufs-agtige til at kunne skille sig ud!

Det eneste jeg godt kan sidde og få lidt mavesår over lige nu, er at man ikke kan købe de skønne sager fra det mexicanske tøjmærke nogle steder, ENDNU! Let’s cross our finger, for jeg ville sgu ikke have noget imod at have alle tre items i mit klædeskab ASAP!

Well, i got an email the other day, asking me why i never wrote any posts for guys, and my answer is that i really think mens fashion can be boring, and ther than that i don’t feel i know enough about it to even say anything, but the email really left me thinking and since i came across this today, i thought it might be a great place to start? These nice things are from the Mexican brand Architectural Clothes and i died three times and ones more when i saw them . Unfotunately they are not up for grabs, but maybe, if we cross our fingers enough they will be . Pretty please?

8 kommentarer

Filed under fashion, For the boys

8 responses to “A Little For The Boys!

  1. Lækkert Mikkel! Lige hvad der manglede, for at gøre din blog fuldent! I forvejen en af de bedste blogs overhoved, og dette kan kun hjælpe. I forhold til tøjet, er jeg helt vild med det. Det er så meget mig!

  2. Gud hvor er det smukt, god idé med at lave “arkitektonisk” tøj. Jeg følger da med alligevel, ligesom du kan blogge om damemode, kan jeg da vel også læse om herremode. Herremode er svært undervurderet efter min mening :)

  3. hannahfresia

    i would love if my man dressed like that. such beautiful clothes.

  4. oh my! whimsical shapes! love them <3

    join Versicle's anniversary GIVEAWAY, pronto!
    love xx

  5. Mh, det er lækkert! Hvis du bare poster herretøjet på nogle flotte mandemodeller, så er der altid noget at kigge på, uanset om tøjet interesserer en ;D

  6. Super ide!
    Jeg synes at mange mænd klæder sig så røvkedeligt med jeans og en t-shirt fra et af sportsmærkerne og så et par converse. Nicht weiter. Og dem, der har en lækker stil viser sig ikke frem.
    Lækkert tøj, lækkert indlæg. Og jeg synes du har en FED stil!

  7. Jesper

    Fantastisk Mikkel, dette gjorde din blog endnu bedre – TAK! Og den var fantastisk i forvejen :-)

Skriv et svar

