Yuima Nakazato

Nogle gange så føler jeg altså at min stil burde være meget mere voldsom en den er? Altså når jeg sådan falder over nye og konceptuelle designere, så kan jeg ikke lade være med at drømme mig selv væk i en verden hvor jeg simpelthen bare er en eller anden psykopat i forhold til mit tøj . Men sådan er jeg desværre ikke . Næh ..

En af dem der helt klart ville være en del af min lille engledrømmeverden hvor alt er overdådigt, er den fantastiske Japanske designer Yuima Nakazato, der med sin AW10 kollektion virkeligt har røvet mit hjerte .. Buskerne er sjove, skoene er fierce og hele stemningen er SO TO DIE FOR! Altå seriøst . I wouldn’t mind being that model!

Åh, jeg syntes simpelthen at det univers, den prisvindende, Yuima Nakazato skaber i sine billeder og i sin video er HELT fantastisk  .. Åh, og så er der vel ikke meget mere at sige, and at de sko er simpelt og enkelt lækre .

I really wish I were the model for Yuima Nakazato in these pictures, ‘cus i really like the whole universe the Japanese designer makes around his accessories and clothes. It’s simply Amazing . Other than that, it’s no wonder that he’s won a whole lot of awards with those really top notch pieces of design! They became instantly a part of my dream world . YES PLEASE!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Yuima Nakazato

  1. Hvor er det vildt! det minder mig lidt om McQueen, meget øgle-agtigt :)
    /C.

Skriv et svar

