The Perfect Collection

Lige nu prøver jeg at finde en overskrift .. Altså til det her indlæg, hvilket jeg ikke kan for jeg vil gerne vil have at det er perfekt, og jeg kan bare ikke komme på det rigtige . Det indlægget handler om er disse tre smukke kjoler fra Alexander McQueens SS10-kollektion . De er nemlig lige nu landet i webshoppen, og det var faktisk en ret følelsesladet oplevelse for mig . Ja kald mig bare en skør homo, men jeg har simpelthen ventet på at se disse så længe, og nu sker det endelig!

Pixelated Jellyfish Dress – ca 5200 kr, Jellyfish Tank Dress – ca. 3000 kr & Snake Print Dress – ca 4500 kr.

Kjolerne er skabt ud fra Alexander McQueens SS10-kollektion, der har været en af de mest omtalte kollektioner i verdenshistorien . Personlig var det et af de modeshows jeg har set mest, og jeg elsker simpelthen de her kjoler på et lige så højt plan som jeg elsker kollektionen, og hvis jeg sal være helt ærlig har jeg nu været tæt på at købe en af de er kjoler flere gange . Bare for at have den!

I dag kan du følge mig på photoshoot via Twitter!

Yesterday was the day, where the dresses from Alexander McQueen landed on different webshops around the internet, and people obviously loved it . On Net-A-Porter, both dresses they got, was sold out in few hours, and on Alexander McQueens webshop, they have only few left, but there’s still some left han you can get yours through the links above ..

To me seeing these dresses where a real emotional thing, and i know you might think that I’m beeing silly now, but this is really what I’ve been waiting for . To me this is one of Alexander McQueens greatest collection, and also the one he’s gonna be remembered by! GOD I LOVE IT!

Follow me on a photoshoot today via Twitter!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “The Perfect Collection

  1. ih, de er godt nok vældigt perfekte. Specielt den øverste er jeg helt tosset med. Det er fantastisk vi stadig kan få lidt af Alexander McQueen selvom han er væk..

  2. Hans prints er insane! Det ville se fierce ud med et ellers all black look. Jeg kommer til at savne Mr McQueens øje for skønhed.

Skriv et svar

