Dyed RED!

Som I kan se har jeg fået farvet mit hår rødt . Det er dog ikke i et spontant forsøg på at ændre min udstråling eller mit liv for den sags skyld, næh det er såmænd bare fordi jeg skal skyde en reklame for CHA CHA CHA der skal hænge uden på fisketorvet . Og det er altså et billboard på 100 kvadratmeter vi snakker om! Er det ikke vildt? Jeg er i hvert fald helt oppe at kører over det!

As you can see i got I my hair dyed red, but it’s not a spur of the moment thing, to try and change my life, but it’s for a photoshoot for a billboard a 100 square meters that’s gonna hang outside a big mall in Denmark .. I kinda like it actually, but I don’t know if I’m gonna keep it .. How do you like it?

19 kommentarer

Filed under Mikkel

19 responses to “Dyed RED!

  1. Du kledde fargen da!

  2. Det klæder dig faktisk ret godt :)

  3. Det ser ret godt ud – dog er din normale hårfarve altså pænest til dig (:

  4. Laura M

    Wow! Det er noget af en forandring, men det ser faktisk overraskende godt ud til dig :)

  5. Det er godt nok vildt! Jeg glæder mig til at kigge forbi Fisketorvet og så se dig :D
    – Har du nogen anelse om, hvornår ‘du kommer op og hænge’?

  6. nej hvor sejt – tillykke :)
    og du kan jo bære det!

  7. Det ser fierce ud til dig :D

    Chris/wemaketherules.wordpress.com

  8. anonym

    hej!! indlægget hører til nede ved fingeringe men skriver dte lige her:…. kan nemlig ikke lige finde ud af om jeg har skrevet engang, (computeren er nemlig lidt spastisk) men ville høre om du ved om smykkefirmaet sender til dk og om du kender nogen eller du selv har prøvet at handle med dem.??

  9. klarapauline

    Wow! Du ser godt ud med den farve! :)

  10. Marie BM

    Det ser da helt vildt fedt ud!
    Jeg håber du lægger billeder ud af det der kæmpe banner!! Det lyder vildt :)

  11. Helene Vang

    Hvor er det fedt, Mikkel.
    Nærmest sejere til dig, end din naturlige hårfarve (;

  12. Mor

    Det ser godt min skat, jeg stolt af dig.

    Knus Mor

  13. Hej allesammen! Så mange gange tak for de søde ord, og jeg er virkelig glad for at i kan lide det! Tror også jeg beholder det lidt, bare for lidt IT-factor i ved ;)

    Btw, kommer banneret op og hænge i midten af april, og jeg regner med at skulle derud med den pige jeg skød med og tage nogle billeder og et glas champagne foran det, så i skal nok få det af se!

    Ps. Elsker dig mor <3

  14. Yay hvor er det godt gået!

  15. Lee

    I love it, it’s very different in a good way.

    Theory of a fashion victim
    xoxo

  16. Er det bare mig, eller har du også lavet en reklame for Bryggen i Vejle? :)

  17. Det har jeg nemlig Katrine :) er det noget du ligger inde med et billede af?

  18. Så lige billedet i deres blad, skal jeg scanne det ind og sende det til dig? :)

  19. Det må du da super gerne hvis du har tid :)

Skriv et svar

