The Willow!

Jeg er simpelthen hungrende efter flere AW10-kollektioner, hvilket jeg ikke helt kan forstå med mig selv . Det er jo for søren kun ved at være forår?! MEn det er jo bare den farlige konsekvens ved at have set mange af tingende allerede; Du vil have det seneste nye i stedet for det til denne sæson, du så sidste sæson!

Kan i følge mig? Jeghar i hvert fald en lang ønskeliste over ting jeg føler at jeg MÅ eje, og øverst på den står denne taske fra Alexander Wang! Den er fantastisk, smuk og så helt perfekt i størrelsen ..

Picture – Tommy Tons Twitter

Men som sagt har jeg heldigvis lidt tid til at spare op . Den er nemlig til AW10 denne lækkerlas af en taske . For en gang skyld ønsker jeg en mikro lille smule at det snart er efterår!

This is the Willow bag from AW10, at Alexander Wang and i really like it! I like it so much that i need it . So here comes trying to save up money . Good luck Mikkel .

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “The Willow!

  1. i seldom like this proportion of bag (basically i sitck to horizontal proportion), but this looks really good! save up dude!! hehe

  2. Lige præcis!Kender jeg alt for godt!! ;D
    Haha.. Lidt skidt.. vi burde jo bare nyde at det er ved at være forår ;)

  3. Jeg kan sagtens følge dig! Jeg har det på præcis samme måde.
    Og jeg synes altså tasken er virkelig lækker!

Skriv et svar

