Nektar de Stagni

Jeg er blevet lidt smykkesyg . Det er faktisk ret forfærdeligt, for smykkerne er utroligt feminine ig smukke . Men jeg er helt syg efter dem alligevel .. Ja jeg ved godt at jeg ca. tre gange om dagen forelsker mig i noget nyt (Hvad kan jeg sige? Kærlighed kan sagtens være overfladisk!), men det beviser da bare at jeg er et menneske med et kææææmpe stort hjerte!

Nå men de smykker jeg har forelsket mig i, er de smukke ringe fra Nektar de Stagni der hver især er lavet af materialerne sølv, perler, pyrite og krystal ..

Silver & Pearl Ring – ca 1400 kr, Silver & Crystal Ring – ca 1275 kr & Silver & Pyrite Ring – ca 1550 kr

Jeg har altid været lidt fascineret af koraller og livet omkring, og jeg tror også det er derfor jeg lige præcis forelsker mig i disse ringe .. De minder mig nemlig om et koralrev med en masse skatte og liv i . De er simpelthen fantastiske!

I am sooooo in to jewellry right now it hurts, and all because of these hot rings from Nektar de Stagni . They really remind me of a coral reef, and just looking at them makes me sense the life and the treasures around a coral reef . God i wanna go diving right now! I LOVE THEM!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “Nektar de Stagni

  1. Jeg elsker simpelthen den sidste.

  2. Ditte

    De er godt nok smukke!

Skriv et svar

