Ugens Guf!

Som den opmærksomme twitter-læser nok har opdaget, så skal jeg til Tuborg-party i aften ude på bryggen og det bliver ret vildt tror jeg . Der kommer i hvert fald en masse jeg kender, så det kan kun blive godt! Og så har jeg virkelig haft denne her sang spillende på repeat hele ugen . En dejlig gammel house-klassisker der blev genoplivet imens jeg så Queer As Folk hvor den lige pludseligt blev spillet . Ja faktisk så danser jeg rundt til den lige nu!

Sangen er David Morales feat. Lea Lorien – How would you feel!

This is really the one of my fave songs right now! It’s an old house-classic that got revived during a Queer as Folk episode i watched last week, since then it’s been playing non-stop on my iPhone!

Skriv en kommentar

Filed under ugens guf til din ipod

Skriv et svar

