H&M Garden Collection!

Jaah, det er ikke meget den ellers så hypede Garden Collection er blevet nævnt her på bloggen, men jeg har simpelthen ikke haft en trang til det .. Kollektionen består dog af nogle RIGTIGT fine kjoler som jeg nærmest er helt forelsket i, og det selvom de er i nogle ret stærke farver mange af dem . Jeg tror jeg er blevet bidt lidt af foråret, for det er i hvert fald ikke sort jeg har i hovedet lige nu ..

Nå, men ovenfor kan i se en video om hvordan H&M Garden Collection-kampagnen blev til, og det er jo blandt andet end af mine favorit-modeller Natasha Poly der står model for kampagnen og husk så også at du kan shoppe kollektionen online HER, og du kan finde den i butikkerne fra d. 25. marts!

Today’s the day where you can shop the H&M Garden Collection, which features a lot of different really pretty styles, in recycled materials! I really love some of the dresses in this collection .. Above you can watch the video of how and here the campaign where shot, and it btw features on of my all time fave models Natasha Poly!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “H&M Garden Collection!

  1. Det er skrækkeligt at der allerede er så meget udsolgt!

Skriv et svar

