Futuristic

Jeg blev lidt overrasket da jeg forleden dag surfede lidt rundt på Topshop .. Normalt forbinder jeg jo Topshop med lidt bohemian-lækker stil, men der der faldt jeg altså over noget jeg vil kalde lidt sci-fi-agtigt . Det er nemlig to kjoler der (endnu en gang) minder mig om Alexander McQueens to seneste kollektioner, med de fantastiske prints . Samtidigt har den ene kjole lidt Alexander Wang over ærmerne, så man kan vist sagtens sige at vi er ude en stor blanding af trends!

Space Column Twist Dress – ca. 1350 kr & Space Column Spider Dress – ca. 1150 kr

MEN! At jeg er helt pjattet med dem er jo ikke ensbetydende med at de vil se godt ud i virkeligheden . De er jo lidt over the top! Hmm . Jeg ville ønske at der var en tee ..

The other day when i surfed around Topshop i found these two futuristic dresses, which really isn’t what i normally think, when i think Topshop . Normally they’re very Boho, but maybe i got them wrong? Well the dresses are a nive mix between Alexander Wang and Alexander McQueen, and the prints has me going crazy . God i wish this was a tee ..

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Futuristic

  1. So McQueen i sit udtryk! Ikke super wearable til mig heller, men nogle fine prints, bestemt. xx

Skriv et svar

