Haoshi’s Zoo

Jeg bor i en toværelses lejlighed helt oppe på fjerde sammen med Mandslingen, og her er det selvsagt at det hverken ville være forsvarligt eller særligt logisk at have et kæledyr . Selvom Mandslingen har prøvet at lokke med en slange eller en tarantel i tide eller utide, syntes jeg sgu at der er mere end liv nok i lejligheden bare med ham og jeg . Men nogle gange kunne jeg altså godt ønske mig et lille kæledyr, og derfor er jeg rigtigt glad for at jeg er faldet over smykkedesigneren Haoshi .

Sheep Ring, Buck Ring & Wolf Ring – ca 400 kr. a piece

Hoashi står på kinesisk får “Feel Good” og det er bestemt også sådan en følelse jeg får når jeg ser de her sjove smykker . De er jo intet mindre end exceptionelle!

Well, I live in a small apartment on the fifth floor, so having a pet isn’t really the most ideal thing .. Put i would really like a pet and maybe i should get one of these rings? I really like all of the above and for 53 pounds a pop, they’re not really to expensive either . Get them through the link!

6 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

6 responses to “Haoshi’s Zoo

  1. De er godt nok også fede, blev specielt betaget af ulven!

    Christina/wemaketherules.wordpress.com

  2. Ih, de er fine, jeg elsker når man bruger sølv og porcelæn.

  3. Sådan en hjort kunne jeg nu godt rende rundt med på fingrene – synes bare at prisen er lige i overkanten :-( Men fede materialer!

    http://sippli.blogspot.com/

  4. Nej hvor er de fantastiske! Hvor forhandles de, ved du det?

  5. kid

    wow, those rings are amazing! I think I like the Buck Ring the most.

Skriv et svar

