A Question Of Memories

At jeg er en kæmpe fan af McQueen er vist ikke nogen hemmelighed, og da jeg fik af vide at han havde begået selvmord var et jeg et stort spørgsmålstegn .. Det var simpelthen fordi at det ikke kunne forklares hvorfor .. Men kan jo altid gætte, men med det kommer man jo ikke nogen vegne .

McQueen var for mig et forbillede og en af grundene til at jeg begyndte at interessere mig for mode, og derfor har min trang også, lige siden jeg fik den sørgelige nyhed af vide, været til at minde ham .. Minde ham med noget jeg kunne relatere til, og ikke mindst havde råd til .. Derfor var min glæde, og ikke mindst begejstring kæmpe stor da Mads fra A Question Of, viste mig det her print . Printet kaldes Memories, og hvorfor er vist ikke nogen overraskelse?

A Question Of Memories Tank – ca. 300 kr. & A Question Of Memories Tee – ca. 300 kr.

Og ikke nok med at dette nye print har ramt webshoppen, så er det også startskuddet på et nyt designersamarbejde mellem A Question Of og den New York-baserede Matthew Langille, som bla. også har designet for Swatch og Marc Jacobs, hvor Matthew Langille skal designe 3 tee’s for AQO .. Dette er den første i serien ..

Endnu mere og, er det også med denne tee at AQO introducere tanks, der stadig er lavet af bæredygtige materialer i Afrika .. Seriøst er AQO blevet mit yndlingsmærke når det kommer til lækre tee’s med print, og jeg ved bestemt også at jeg vil skynde mig ind i webshoppen og købe den her tee, lige så snart jeg får penge igen! Nu er jeg bare i tvivl om det skal være tee eller tank?

A while back, when Mads from A Question Of showed me these tees they’ve made in collaboration with Matthew Langille, who also designed for brands as Swatch and Marc Jacobs, i was almost to excited to excist. I am a really big McQueen-fan and as i’ve told you guys earlier, it was McQueen who got me interested in fashion from the beginning. As a new thing A Question Of has introduced tanks, and this leaves me with one problem . How should i tribute one of my biggest idols? With a tan or with a tee?

You can get your “A Question Of Memories” tee or tank through the links, and they’re 40 euros a piece.

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

4 responses to “A Question Of Memories

  1. hvor er det altså fantastisk. Sådan en vil jeg helt sikkert også smide penge efter, når der engang kommer løn :)

  2. Hvor er de fine! Jeg er vild med tank’en ;)

  3. Sara

    Så er tank’en på vej til mig.. Tak for tippet!

  4. Hvor er de fine! (:

Skriv et svar

