Simon Ekrelius A/W10

Jeg er simpelthen gået hen og blevet så vild med digitale prints . Der er lidt en kærlighed der lurer tilbage i Alexander McQueens S/S10-kollektion, og så nogle lækre pieces fra Louise Amstrup’s A/W10 kollektion, som bare har kickstartet en eller anden drømmefase inden i mig, som bare gør at mine arme flajre som gale hver gang jeg bare ser noget der ligner digitalt print .. Og jeg mener det helt seriøst . Jeg faldt fx over en tee i H&M, som var i small, og derfor en tand for lille til mig, men den havde det fineste stjernehimmel-print som jeg bare ikke kunne stå for . Det var først da Mathias fortalte mig at jeg ville ligne en skoletaske i den, at jeg ikke købte den . Hvis han ikke havde været der havde jeg gjort det . Dog kan jeg simpelthen ikke holde mig tilbage hver gang jeg ser noget med lidt lækkert digitalt print på, og denne kollektion fra Simon Ekrelius er simpelthen så gennemvædet med netop dette, at jeg ikke kan andet end at ELSKE den!

Jeg elsker alt ved tøjet, men printet er jo som sagt det der virkelig taler til mig . Dog ville jeg OVERHOVEDET ikke have noget i mod at rende rundt med de lækre hætter i kollektionen heller . Mmhm . Soooo inspired!

Ever since the Alexander McQueen SS10 collection, and the Louise Amstrup AW10 collection, i have been so much in love with digital prints that i can’t even describe how much i want it in my wardrobe . It’s like everytime i see an itsy bitsy print looking like a star spattered sku, my body automaticaly starts moving towards it and my heartbeat just keeps rising .. Well, so far i haven’t found the perfect print thing yet, but i really love the olours in Simon Ekrelius‘s AW10 collection, and the prints themselves are really to die for . I wouldn’t mind for any of the pieces to end up in my closet . AT ALL!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Simon Ekrelius A/W10

  1. skørt min veninde fra tekstilfag har lavet netop samme hætter i et projekt for nylig :O det er godt nok utroligt..

Skriv et svar

