Plastic Platforms

Nogle gange så opdager man virkelig guldkorn gennem ens læsere/kommenterende . Således faldt jeg over disse fede sko via bloggen Try and Seek .. Kelly bag bloggen har nemlig for nyligt skrevet om disse fede platformsko som Lauren bag bloggen INdecoroustaste har DIY’et sig frem til .. Skoene er baseret på normalt kendte “ludersko” om du vil, men personligt syntes jeg at DIY’sne er gjort med en sådan stil at man ikke lægger mærke til de karakteriske træk, der ellers betragtes som værende ret slutty .. Jeg syntes nærmere de minder lidt om de lækre Fendi sko som blev vist til deres SS10-show, dog med en mere rå følelse ..

DIY Plastic Shoes

Personligt er jeg helt overvældet over at Lauren kan DIY’e sig frem til sådan nogle lækre basser som disse her, og jeg ville da ikke have noget i mod at have de evner selv . Dog føler jeg mig super inspireret af disse sko . De er jo FANTASTISKE!

Sometimes readers/commenters open your eyes to some new and exciting things, and that’s what happened yesterday when i checked out a commenters blog called Try and Seek .. The blog is owned by Kelly, and she wrote about these lovely platform heels made by Lauren from the blog INdecorous Taste . They’re based on what you would normally describe as “hooker heels” but the DIY’s Lauren makes, really doesn’t resemble any of that . These shoes are some of the most fantastic shoes i have ever seen, and i really love the way the pictures are taken to . It’s just so inspiring to me!

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

4 responses to “Plastic Platforms

  1. I don’t want to say it but I feel I must… you know what’s coming….argh….

    gaga

  2. MLV

    Jeg syntes de er fantastiske!
    Ville ønske jeg var så kreativ. :-)

    http://www.xmxlxvx.blogspot.com

  3. Katrine Eline

    Jeg elsker de første 2 par ! Waaaauw..

  4. skøørt, de gennemsigtige plateauer tegnede jeg selv for en uges tid siden.. :)

Skriv et svar

