the chains

I Amsterdam nåede jeg forbi H&M, og der faldt jeg over noget jeg ikke kunne finde i H&M i DK . Nemlig den fede bodychain som Trine sportede så fint for ikke så længe siden .. Jeg var helt vild med den dengang, men var ikke sikker på om jeg kunne bære den, men siden den kun kostede en halvtredser tænkte jeg at jeg ville kaste mig ud i det ..

Body Chain – 7 euro

Hvad syntes i? Jeg er rigtigt rigtigt glad for den og syntes at den fungere rigtigt godt med en almindelig sort tee .

Got this bodychain in Amsterdam, and i really love it . After seeing it on Trine i hile back i really felt like trying it out, but i never got around to buy it, and when i finally did, i couldn’t find it everywhere .. Luckily i found it in Amsterdam for a mere 7 euro’s and decided to try it out . What do you think?

11 kommentarer

Filed under Klædeskabet, Mikkel

11 responses to “the chains

  1. Synes det fungerer strålende. Du kan sagtens bære den. Gid jeg også havde én :)

  2. Mette

    Det ligner en dame i stribet badedragt, der hænger på hovedet fra din hals :-D Men den er fed!

  3. Ej, sjovt spottet Mette :O!

  4. Helene Vang

    Den er rigtig fed!

  5. Du kan sagtens bære den! (:

  6. ASS

    Den er über cool, kan desværre ikke selv finde den i H&M længere, suk..
    Venlige hilsner
    Alt-for-dullerne.blogspot.com

  7. Det ser jo super godt ud det der, very Nice! og +’et er jo at den er meget billigere end Fashionology, win!
    /C.
    http://cravionista.wordpress.com

  8. cool! even cooler if you wear it in summer with tank!

  9. Lea

    Synes du bærer den flot!

  10. Ha ha Mette har ret i det med badedragten! Men det gør den bare mere fed synes jeg og du kan sagtens bære den ;)

  11. klarapauline

    Synes den er rigtig fed især til dig!

Skriv et svar

