Ice Blue!

Jeg har, dum som jeg er, glemt min computerledning, så jeg kan ikke bruge mit Photoshop, eller blogge fra computeren imens jeg er i skole idag . SÅ nederen, men derfor må i lte finde jer i nogle billeder der ikke er photoshoppet .. Jeg fik en lille pressemail om disse Paul Frank solbriller som er lavet i en fierce blå farve . Normalt lave Paul Frank jo kun solbriller i sort og jordfarver så denne linie er meget speciel . Blå skulle jo allerede nu være den store farve at gå efter og derfor ville disse da passe ret godt ind i klædeskabet her til sommer!

Nu er blå normalt ikke min yndlingsfarve men der er noget ved denne jeg godt kan lide . De koster 1195 og skulle gerne være på gaden i skrivende stund!

I got this press release last week about these nice blue sunglasses from Paul Frank last week . The color itself is really fitting for this season, with brands pike H&M swearing to blue as the new color to go for . Usually i’m not a big fan of blue but theres something about this color that i really like! Maybe i should grab a pair?

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

